Våre ansatte

Irene

Daglig leder/

Massør og fotpleier

Irene er daglig leder og driver Billingstad Hud- og Helseklinikk.

Hun driver også Alpenrose Massasje & Fotpleie. Irene har lang erfaring som massør. Hun er utdannet ved Axelsons Body Work School som er Nordens største skole innen kroppsterapi og naturmedisin. Var ferdig utdannet i 2007.

Når du får massasje av en terapeut som er medlem i Norges Massasjeforbund er du i trygge hender.

Irene har i tillegg kurs i smertebehandling med nåler/ Dry Needling.

DN er behandling av triggerpunkter (muskelknuter) ved bruk av nåler.

Hun er også utdannet fotpleier hos Tone Lise Akademiet i Oslo.

Kjersti

Hudterapeut og Ernæringsfysiolog

Kjersti er eier/daglig leder hos Carismaklinikken.

Utdannet hudterapeut/kroppsterapeut fra den Franske kosmetologskolen i Oslo 2007. Medisin grunnfag fra Universitetet i Tromsø 2008.

Bachelor i ernæring fra Atlantis Medisinske høyskole i Oslo 2011.

Hun har lang erfaring og utfører behandlinger innen hudterapi, medisinske behandlinger og ernæringsveiledning.

Tore

Naprapat

Tore jobber som naprapat og fokuserer på å utdanne sine pasienter om hvordan skaden oppsto, hvorfor kroppen reagerer som den gjør og hvordan man kan komme seg tilbake til en smertefri hverdag. Han er i tillegg godkjent som personlig trener nivå 4 i The European Register of Exercise Professionals (EREPS).

Tores syn for en smertefri hverdag bedres ytterligere av trening, noe han kan hjelpe deg med enten du er nybegynner eller om du ønsker å prestere bedre i din idrett.